
بوی محرم می اید.............از شنبه مورخ 4/8 تمرینات هیئت عقیله بنی هاشم برای هماهمگی و حضوری باشکوه در محرم الحرام در زینبیه فیروزاباد اغاز می شودحرم عرش خدا شددو عال یک صدا شدمحرم امد و محشر بپا شددیگه یواش یواش زمزه باید کرد...پیرهن سیاهاتونو اماده کردین؟ +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه یکم آبان ۱۳۹۲ساعتxa016:34  توسطxa0محمدمهدی مجتهدزاده فیروزآبادxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب