از شنبه مورخ 4/8 تمرینات هیئت عقیله بنی هاشم برای هماهمگی و حضوری باشکوه در محرم الحرام در زینبیه فیروزاباد اغاز می شود
حرم عرش خدا شد
دو عال یک صدا شد
محرم امد و محشر بپا شد
دیگه یواش یواش زمزه باید کرد...
پیرهن سیاهاتونو اماده کردین؟
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم آبان ۱۳۹۲ساعت 16:34  توسط محمدمهدی مجتهدزاده فیروزآباد |
السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا علیه السلام...ما را در سایت السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نمرینات, نویسنده: بازدید: 137