شروع نمرینات هیئت

خرید بک لینک
بوی محرم می اید.............

از شنبه مورخ 4/8 تمرینات هیئت عقیله بنی هاشم برای هماهمگی و حضوری باشکوه در محرم الحرام در زینبیه فیروزاباد اغاز می شود

حرم عرش خدا شد
دو عال یک صدا شد
محرم امد و محشر بپا شد

دیگه یواش یواش زمزه باید کرد...
پیرهن سیاهاتونو اماده کردین؟

+ نوشته شده در چهارشنبه یکم آبان ۱۳۹۲ساعت 16:34&nbsp توسط محمدمهدی مجتهدزاده فیروزآباد |

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا علیه السلام...

ما را در سایت السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا علیه السلام دنبال می‌کنید

برچسب: نمرینات, نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 19:16

صفحه بندی