درباره وبلاگ
هیئت عقیله بنى هاشم فیروزاباد صدوق در سال 1388 بدست عده ای از اهالی فیروزاباد برای گسترش شور حسینی در بین جوانان ایجادشد که با مخالفت عده قلیلی در فیروزاباد صدوق مواجه شد که به تعطیلی موقت خیمه هیئت انجامید که با عنایت خداوند متعال و امام حسین (ع)و حضرت زینب و با پشتکار بچه های هیئت با انگیزه ای مضاعف و اعتقادی راسخ تر هیئت با شکوه هر چه بیشتر به کار خود ادامه می دهد
با نام حسین می خروشیم / جان را به خدا می فروشیم /این رخت سیه نشان جنگ است / ماندن به کنار ظلم ننگ است / ماراكفني زخاك وخون است / ازوحدت ماستم نگون است / هیهات منا الذله
ماشيعه ي شاه لافتي ايم / سربازشهيدكربلاييم / برمابوداين مقام وعزت / تن راندهيم به بار ذلت/ مارهروشاه حق پرستيم / بت هاي زمانه راشكستيم / هیهات منا الذله
ما را در سایت السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123